Facebook

RSD. Kalandok 2.rész - Küzdelem a kispontyokkal

2013.04.28. 15:43 :: Feeder-mester98

Ezt a szép vasárnapi délelőttöt úgy gondoltam nem tölthetem mással, mint horgászattal. Reggel korán érkeztem a Molnár-szigetre, ahol már a legtöbb horgászhely betelt.  Kipakolás közben a vizet kémleltem, melyen folyamatos halmozgás volt.


Kép 162.jpg

Nagyon szeretek korán kijönni, mert ilyenkor a legaktívabb a természet. A nap kel fel, a madarak csicseregnek, és az emberek csöndben alszanak. Lassan bekevertem etetőanyagomat, és bevetettem felcsalizott szerelékemet. 

Kép 169.jpg                      0,5-0,5 kg. etetőanyagból állt a keverékem, és kizárólag csontival csaliztam.

Az első bedobás után alig telt el két perc, és máris hal volt a horgomon.

Kép 159.jpg                                    Határozott kapással érkezett az első tenyeres ponty

Újra csaliztam és bedobtam készségemet. A kapásra várás közben megérkeztek az idei év első kiskacsái, melyeknek nagyon örültem.

Kép 160.jpg

Kép 161.jpg         A kis pelyhesek kaptak egy kis kenyeret, melynek láthatóan örültek

A következő két óra nagyon mozgalmas volt, hiszen a bedobást követően maximum 5 perc múlva hal volt a horgomon.

Kép 165.jpg                                                       A legjellemzőbb méret a 15-20 dekás volt
                      

Kép 166.jpg  Ezek a kis mohó pontyok, a bedobás után szinte azonnal elhúzták szerelékemet

A sok kis ponty után valami erősebb halat éreztem horgomon. Rövid fárasztás után, merítőmbe tereltem egy mérethez közelítő kb. 26 cm. pontyot.

Kép 163_1.jpg                  Nem nagy, de lágy bottal ekkora hal fárasztása is nagy élvezet

Délig még sok kis 20 deka körüli pontyot fogtam. Dévérek sajnos alig tudtam a szerelékemhez jutni, mert a kis pontyok kitúrták őket, bár azért néhány szép keszeget is sikerült fognom.

Kép 164.jpg                                  Szép bodorka a hasonló méretű pontyok között

Egy órakor a horgászatra szánt időm a tanulás miatt sajnos lejárt. Nagyon jó, szórakoztató kis délelőtti feederezés volt. Összesen nagyjából 20 kis pontyot fogtam, és 4-5 keszeget, na meg néhány el is ment . A délelőtt folyamán fogott összes halat visszaengedtem ! Kérlek titeket is, aki retúr pontyot fog engedje vissza !!

Kép 167.jpg                                 

Szólj hozzá!

Címkék: Feederhorgászat

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr935251001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása