Facebook

Rövid csatorna peca !

2013.04.13. 13:31 :: Feeder-mester98

Gondoltam, e szép szombati napon ellátogatok a Duna-Tisza-csatornára , egy kis feeder pecára. Reggel 8-ra érkeztem a vízhez, kipakoltam, és az előző horgászatról maradt csalikat, etetőanyagot használtam fel ..

Kép 145.jpg                                

                                

Csontival csalizott szerelékemet, hamar megtalálták az apró halak. Az első határozottabb kapásra,  20 perc után vágtam be, melynek eredménye egy szép, 15 dekás bodorka lett.

Kép 146.jpg         A merítőben pihen a hal (sajnos valami megtámadhatta a hátát)


Újra csaliztam, majd bevetettem szerelékemet. Sajnos a következő fél órában, csak néhány rontott keszegkapásom volt. 9 óra körül egy nagyon rángatós kapásra akasztottam be. Minimális fárasztás után láttam meg, hogy egy gyönyörű, ritka compót fogtam (nem csak az év, hanem életem első compója ez).

Kép 147.jpg                                                          Szép, 25 dekás compó 


Boldogságomat,  az egyre erősödő szél zavarta meg. Sajnos 10-ig csak egy határozottabb kapásra tudtam bevágni, ami egy újabb hasonló méretű bodorkát eredményezett. A bodri után sajnos már akkora szél támadt, hogy a kapást sem lehetett észre venni. Úgy gondoltam nincs értelme tovább folytatni a pecát, ezért hazamentem.

Szólj hozzá!

Címkék: Feederhorgászat

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr895220810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása