Facebook

RSD. Kalandok 3.rész - Célhalam a keszeg

2013.07.19. 15:46 :: Feeder-mester98

Amióta tart a nyári szünet, azóta szinte folyamatosan horgászom, tapasztalatokat gyűjtök, és jó helyeket keresek a Ráckevei-Soroksári Duna-ágon.A mai nap sem tettem ezt másként, kora reggel, 6 óra körül biciklire ültem és letekertem egy olyan helyre ami már többször is bizonyított.

992484_652127861483703_903842508_n.jpg

Érkezés után, kipakolás közben a víz felszínét nézegettem ami tükörsima volt a szélcsendes, borult időjárásnak köszönhetően, bár néha egy-egy balinrablás hullámokat keltett. A Duna vízével bekevertem etetőanyagomat amit ma célzottam a keszegeknek szántam ezért egy kis csontival dúsítottam.

Kép 711.jpg             A név ne tévesszen meg senkit, a keszegek is szeretik


A felszerelésem a szokásos volt, a kedvenc dunai szerelékemmel ellátva.

Kép 724.jpg  Egyszerű, csúszóra szerelt feederkosár, vékony előkezsinór kis horoggal

Az első dobás nem adott halat, de második dobás után 5 perccel egy nagyon határozott kapásra vágtam be. A halat nem kellett nagyon fárasztani mert hamar megadta magát és felfeküdt a vízre, ekkor láttam meg, hogy egy elég termetes dévérkeszeg akadt a horgomra.

Kép 702.jpg                                 A kis horog jól akadt a nagy dévér szájában 

704 javított.jpg                       A dévér súlya 1.5 kg volt, a hossza pedig kereken 40 cm.

Kép 708.jpg                                                          Nőj meg nagyobbra..

A gyönyörű hal vissza engedése után elégedetten mondtam "Megérte lejönni..!". Újra csaliztam majd bedobtam a botot. 2-3 perc múlva újra halat akasztottam mely megint egy keszeg volt azonban jóval kisebb mint az előző.

Kép 709.jpgA következő néhány órában változatosan fogtam a szebbnél szebb halakat, 2-5 perces ütemben.

Kép 714.jpg

                    Néhány szép bodorka is megtalálta az etetésemet                            

Kép 715_1.jpg                                            Őket sem kellet fárasztani ..

Kép 716.jpg

                                     Átlagos méretű keszeg, ebből jött a legtöbb

Kép 725.jpg                                              Ritkán állt mozdulatlanul a bot spicce    

Kép 717.jpg                                              Pár nagyobb dévérkeszeg is jött

Kép 718.jpg

Kép 721.jpg

Kép 719.jpg                                                           Nem várt "vendég"      

Kép 710.jpg                                              Igazi meglepetés volt ez a kis sügér

Kép 726.jpg                                    A kisebb méretű halakat  "reptetni" is lehet

Kép 722.jpg

Kép 703.jpg       Ha botvivős kapásom volt, tudtam, hogy kis ponty akadt a horogra

                                                    

5 óra horgászat után, 11-kor lejárt a horgászatra szánt időm ráadásul már éhes is voltam ezért összecsomagoltam és hazamentem. Nagyon jó kis délelőtti keszegezés volt ez a mai, megérte lejönni. Összesen négy kis pontyot, húsz tenyérnyi keszeget, három nagyobb 40 dekás és egy 1,5 kg-os lapát dévért sikerült fogni a mai pecán.                                   

Szólj hozzá!

Címkék: Feederhorgászat

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr455414976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása