Facebook

Az első évforduló...

2013.12.29. 14:35 :: Feeder-mester98

Tavaly december végén már tűkön ültem, és vártam az újévet hiszen eldöntöttem, hogy 2013-ban elindítom a horgászblogomat. Az újév azonban nem úgy indult ahogy szerettem volna, mert a március végéig kitartó tél nagyon megnehezítette a dolgomat... Áprilistól azonban jobbra fordult az időjárás így elkezdődött számomra, és megannyi sporttárs számára a horgász szezon. 

024_1.JPG

Az idényt meglehetősen változatosnak mondanám(...),  sokszor volt részem élménydús, halfogásban gazdag pecákban, bár néha sajnos csak friss "tapasztalatokkal" tértem haza.. A fogási napló hátuljában található naptár szerint  több mint 120 alkalommal voltam lent a vízparton, ami alatt megpróbáltam minél jobban kiismerni kedvenc horgászvizem, a Soroksári Dunaág jellemzőit.. Nem is szeretném tovább húzni az időt, inkább beszéljenek a képek helyettem :)

Ez ponty!_1.jpg     Az év első pontya, április elején..

Kép 147_1.jpgMeglepetés compó..

kacsa.jpgAz első kiskacsák..  :)

K+ęp 312.jpg ..aztán jött a telepítés..

Kép 166_1.jpg ... és csak kispontyokat lehetett fogni.

704 javított_1.jpgNehéz volt szelektálni a kis pontyok közül a dévéreket..

dévér.jpgKeszegre mindig csontival próbálkoztam..

K+ęp 1012_1.jpg... amit előszeretettel fogyasztottak.      

balin.jpgNéha kedvet kaptam egy kis rablóhalazásra...

027.JPG                                                 

042.JPGÁltalában a balinokat sikerült becsapnom..

K+ęp 867.jpg... de süllő is sikerült.

Balaton.jpgA Balatonon is volt szerencsém horgászni..

velencei tó.jpg ... sőt a Velencei- tavon is..

992484_652127861483703_903842508_n.jpg...de a Duna maradt az "én vizem".

Kép 962.jpgHa a Duna nem volt kegyes hozzám...

      potyesz.jpg ...akkor tavakra látogattam.

003.JPGAz idő közben csak telt...

004.JPG... és ősz lett,

021_1.JPGmajd tél...

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr165714492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása