Facebook

Magamról,és felszerelésemről röviden !

2012.12.31. 19:42 :: Feeder-mester98

Sziasztok ! Jávorszki Péter vagyok, 16 éves budapesti horgász. 2005 óta horgászom, de a feederbotos horgászmódszert még csak néhány éve űzöm.. Kedvenc, közeli horgászvizem a Ráckevei Soroksári- Duna-ág. Bányatavakon ritkán szoktam horgászni , mert az izgalmas folyóvízi horgászatot sokkal jobban kedvelem.

Idén, azaz 2013-ban indítottam horgászblogomat, hogy megtudjam veletek osztani élményeimet : írások, és képek formájában..

 

SproLogo.jpg

Magamról eleget beszéltem, most bemutatnám új felszerelésemet, mellyel idén fogom üldözőbe venni a halakat. Azért írom le ezt részletesebben, mert minden cikkben ezzel a szettel fogok horgászni, így nem kell az írások elejében ezzel húznom az időt.. Szóval, a szett egyik fő elem a bot, mely egy Spro Seria Walter Feeder 3,6 méteres hosszban, és medium akcióban. Erre, a keszeg horgászatra  kifejlesztett botra, egy kiváló, és megbízható orsót raktam, mégpedig egy Spro Blue Arcot, 40-es méretben. De mit sem ér a jól összerakott bot- orsó páros, a megfelelő főzsinór nélkül. Szettemet egy Spro Carp Maxx 0,20-as méretű főzsinórral tettem teljessé, és számomra tökéletessé.. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr294988131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása