Facebook

Keszeges kezdés...

2014.02.18. 05:55 :: Feeder-mester98

A remek februári időt kihasználva, a vasárnapi mise után, spontán ötletként támadt ez a mai peca.. Nem kerítettem neki túl nagy feneket, hiszen a napokban már voltam lent, de csak "üres élményekkel" tértem haza...

001.JPG

Megérkezés után kitöltöttem az engedélyt, és gyorsan előpakoltam felszerelésemet. Finom, tavaszi szerelést kötöttem vékony zsinórral és apró horoggal. Fél kiló hidegvízi etetőanyagot kavartam be, melyet kevés csontival dúsítottam és már mehetett is a kosárba. Alapozó etetést nem csináltam, de nagyjából 30 méternél kiakasztottam a zsinór a klipszbe, a pontos horgászat miatt. Az első két dobás nem hozott kapást, így azt gondoltam újra betli lesz a vége.. A következő bedobás után, határozott rángatós kapásra eszméltem fel, és már horgon is volt az év első hala. A hűvös vízhez képest elég erős volt ez a formás dévérkeszeg.   

007.JPG       Nagyon örültem neki..

Gyors horogszabadítás után úszhatott is tovább. Újra csaliztam és vártam a következőt.

004_1.JPG   Egy év elteltével is maximálisan meg vagyok elégedve a szettemmel :)

A spicc mozgásából tudtam, hogy beálltak a keszegek az etetésemre. 5 perc sem telt el, és máris újabb halat tereltem a merítőbe.

012_1.JPG          Hasonló méretű volt, mint az előző

Ez a hal is úszott tovább.. Az idő közben egyre jobban melegedett, bár egy- két kósza felhő néha kitakarta a Napot, és egy kis szél is támadt. A második hal után kisebb szünet következett, majd egy horogvesztéssel járó elakadás.. Már-már kezdtem csalódni, hogy ez a két keszeg járt erre, mikor megtört a jég és újra kapás lett. Ez is keszeg volt, csak sajnos útközben lemaradt.. A kapások visszatértek és megindult a halfogás.

008.JPG         Minden hal egészséges volt..

015.JPG               A jellemző dunai méret...

019.JPG        Mindegyik csontira jött, igaz mással nem is próbálkoztam

018.JPG             A legnagyobb dévér úgy 40 deka volt...

024_3.JPG            A peca utolsó hala

Így visszagondolva, nagyon jó ötlet volt a mai évnyitó peca. Összesen hét gyönyörű dévérkeszeget tereltem szákba a két órás "bevetés" alatt, ami szerintem ilyen korai időben nagyon jónak számít a Dunán..

Remélem, hogy az egész év hasonlóan eredményes lesz nekem és nektek is ! :)

 

010.JPG

 

Szólj hozzá!

Címkék: Feederhorgászat

A bejegyzés trackback címe:

https://feeder-horgaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr705816865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása